Pravidla 2012

 

 

Nejdůležitějším pravidlem je, že účastníci s nedostačujícím kostýmem nebudou vpuštěni do hry 

Pokud si nejste jistí, že vám schválíme kostým, zašlete nám svou fotku v kostýmu na email:goblinzzzofmoryja@gmail.com

 

Kostým

Všichni účastníci akce musí mít  kostým jak bojujících tak i fotografové a zevlující doprovod. 

Kostým nesmí mít žádné moderní či rušivé prvky - jediné co bude tolerováno jsou černé či tmavě hnědé boty a kalhoty - pochopitelně bez výrazných současných prvků.

Kostým musí být vytvořen z materiálů přírodního původu (len, vlna, bavlna) či materiálů, které "dobově" alespoň vypadají tzn. žádné umělé kožešiny, župany, šusťáky apod.

Na akci také nebudou tolerovány zbroje z náhražkových materiálů.

Zbraň je součástí kostýmu - škaredá zbraň = škaredý kostým

Kostým musí být stylizován k jedné ze dvou bojujících stran dobově odpovídající +- vrcholnému středověku v Evropě - jedná se sice o fantasy bitvu ale nechceme žádné husto válečníky ala warcraft.

kostýmy podobné těmto jsou nedostačující - http://luckyn.rajce.idnes.cz/Kostymy_NE/
 

Pokud budou vaše kostým přibližně odpovídat těmto budete vítání - http://luckyn.rajce.idnes.cz/Kostymy_ANO/

 

Pokud nevíte jak kostým vyrobit navštivte gobliní stránky goblinzzz.webnode.cz/drevarny/

 

 

Všeobecná pravidla

Čím důkladněji si toto přečtete tím míň času nám to pak zabere na místě

 

Dřevárna kombinující „klasický“ a šatrhový systém boje. Bude vysvětleno na místě.

 

 

·         Dlouhé zásahové plochy- od kotníků a od zápěstí, vyjma slabin a hlavy (hlava po domluvě).

·         Šíp- do zásahových ploch za život.

·         Každý zásah za život.

·         Všechny herní předměty se po smrti musí na požádání odevzdat. Kromě brnění.

·         (!!pořiďte si váčky na mince!!)

·         Za dobrý Role Plaing dostanete odměnu (nějaký ten zlaťák)

·         Životy dostáváte za kompletní kostým (maskování…) i se zbraní (hnusná zbraň = životy dolů)

·         Za pěkný kostým dostanete lektvar oživení.

·         Přečtěte si legendu, pokud se stylizujete do nějaké bandy z legendy dostanete 5 zl do začátku.

Šatrh

 

Šatrh: (hraní reálných zranění). Je povoleno soupeře sekat , bodat (kopí), navalovat se štítem, povalit na zem. Je zakázáno útočit na obličej, krk a rozkrok, bodat do hlavy, útočit hranou štítu.   Hraje se realná smrt tzn. Padnu tam kde jsem dostal smrtelný zásah.

Dále je nutno používat zdravý rozum a brát v potaz vybavení a tělesnou stavbu soupeře.

 

Začátek a průběh hry

-registrace je jen za jedinou stranu-žádní skřeti, či něco podobného-jen lidé všeho druhu

 -Po vysvětlení pravidel se hráči náhodným losem rozdělí do družin o 3-5 lidech.ve kterých si zvolí svého fojta

-během hry se budou klany postupně slučovat až vzniknou 2 velké strany které se potkají v závěrečce a z vítězné strany vzejde král.

-Co hodinu se bude konat shromážděné fojtů, kde se bude rokovat o míru

 

 

 Životy

2 životy             Základní kostým                              0 zl.

3 živ.                 Prošívka nebo kožené brnění            2 zl.

4 ž.                   Kroužky, pláty                                3 zl. a lektvar oživení

+1 ž.                 Batvat,helma                                 + 1 zl.

+1 ž.                 Fojt-šéf grupy                                + 5 zl.

-1 ž.                 Kouzelník                                        + 3 zl.

 

Zbraně

Všechny zbraně musí být měkčeny a mít odpovídající váhu. Zbraně nesmí mít žádné ostré hrany. 

Mečoidní zbraně nesmí mít kulatý profil čepele - na zbrani musí být poznat kde je ostří.

 

Standartní zbraně

Dýka do 40 cm

Tesák do 60 cm

Jednoruční do 90cm (meče , šavle, sekery, palcáty) min 600 g.

Obouruční do 120cm (meče, sekery, palice) 800g

Berdyše 150 cm

Jednoruční kopí  do 200 cm

Oboruční kopí (píka)  do 4 m

Štít - libovolné rozměry, pouze zaoblené hrany a odpovídající váha

 

Kombinace zbraní

 Jednoruční zbraň 90 cm + dýka 40 cm

Jednoruční zbraň A štít libovolných rozměrů.

Jednoruční kopí max 200 cm + štít

 

 Střelné zbraně

Luky, kuše do 15 kg nátahu, minimálně 5 šípů na osobu, šípy - měkkčená hlavice o průměru min 5cm, letky a zářez pro tětivu.      

Odstředivé praky (min 5 měkkčených koulí )

Vrhací kopí po domluvě s organizátory.

 

Léčení a oživování

 

-Smí se léčit jen ve své věži (která se na začátku hry nedobývá) každou 10 minutu

- pomocí lektvarů

- některé CP mají schopnost léčit - patrně za drobnou úplatu

- postupem hry a podle počtu hráču si klany smí určit medika, který je bude oživovat v poli

 

Medik

-           má obvazy. Obváže ruku mrtvole, počítá do 10 a mrtvola ožívá.

-           muže vyléčit x lidí - podle počtu lidí (za každého člena 1 oživení), ženských ve skupině ( každá 1 oživení navíc) a kouzelníka ( každý 1     
            oživení          
            navíc)

 

Věže

 

-       Léčení každou 10 minutu

-       Do  konce druhého kfestu se věže nedobývají

-       Věž se smí přesouvat tak, že ji uchopí 2 lide a přenesou kam chtějí

-       Dobývání: dobyvatelé zakřičí „dobývání“ a zabijí vše co se jim postaví do cesty-nemusí čekat až se jim obrana postaví, a věž povalí

-       V dobyté věži se nesmí léčit. 5 minut se staví a poté se léčit smí

-       Ve věžích jsou váčky ve kterých jsou peníze- váš kapitál za který si smíte dokoupit oživení do závěrečky či něco dle své volby. Váš kapitál se bude postupem hry-vždy v pravidelných intervalech zvyšovat.

-       Kdo věž dobije smí váček vyprázdnit a udělat s obsahem co uzná za vhodné

 

Checkpointy

 

- Po herním území jsou rozmístěny vesnice, které každou pátou minutu dávají určitou surovinu. Stačí přijít,držet se stromu s označením vesnice, vyčkat do páté minuty a odnést kartičku do věže.

- Za každou surovinu je 1 bod

- Za každou sekvenci ( z každé vesnice jedna surovina) jsou 3 body

- Každá družina si vylosuje jednu vesnici jako svojí „rodnou“ tzn, že z této vesnice má pro ně surovina cenu 2 bodů.

 

Získávání peněz

 

Za suroviny-vyšmelením u obchodníků

Za mrtvolu- všechny herní předměty se na požádání musí odevzdat (kromě brnění)

Za vítézné kfesty – jak věci do hry tak i oživení do závěrečky

Za dobrý rólplejink – goblini a vybraní jedinci vám můžou za dobře zahranou „akci“ dát nějakou odměnu (zlaťák atd...)

Hráč nemusí do bitvy nosit všechny své peníze. Smí si je nechat ve věži

 

Lektvary a brnění

 

-lektvar bolesti- doléčí  2 životy

-lektvar života- doléčí do plna

-lektvar musí být použit před smrtí-roztrhne se papírek

 

-brnění vycpávané +1

             -plátové +2

-Brnění budou označovat barevné stužky připevněné ke kostýmu – kromě reálných-ty jsou reálné

-Nejdřív si musíte pořídit vycpávané a pak až plátové brnění

 

Všechny tyto věci jsou k dostání u cigošky, která vám je prodá za nějaký ten peníz

 

 

Magie a kouzelník

 

-Na herním území se časem oběví magické zřídlo díky něhož se může hráč naučit kouzlit

-zřídlo je ohrazené místo kde se nebojuje, ale je přístupné všem.

-Budoucí kouzelník musí 10 minut v tureckém sedu meditovat a pak až do konce hry smí u zřídla

nameditovávat kouzla – 2 minuty jedno kouzlo

-medituje se v sedě, kouzelník nesmí během neditace promluvit

-kouzelník od této chvíle má o život míň smí mít maxinálně kožené brnění a nesmí používat dřevcové zbraně a obouruční zbraně

-při meditaci kouzel se kouzelník také léčí  a to co kouzlo to život ( při příchodu musí mít minimalně 1 život)

-kouzelník maximálně namedituje 5 kouzel  (z toho maximálně 2 kouzla druhé úrovně)

-kouzelník nesmí být vyrušen-stačí se ho dotknout rukou a musí začít meditaci znovu-doléčené životy mu zůstávájí

- u zřídla smí meditovat více kouzelníků

- Před sesláním každé kouzla je třeba vyřknout magickou formuli

 

Kouzla:

  První úroveň

 OHEŃ

-měkčená žlutá koule, kouzelná formule : ZHOŘ!!!

-Zásah do zásahovek za život-i do zbraně

-zásah do štítu- štít je zničen, smí ho používat, až se vyléčí ve věži

-MAGICKÝ ŠTÍT

- Kouzelná formule: ŠTÍT ŠIPNIC!!!

- provázek na jednom konci se závažím a stužkou. Kouzelník roztočí  provázek a dokud se točí je nezranitelný.

 - štít je aktivní dokud se točí stužka

- kdo zaútočí na štít, aby ho zrušil je mrtev ať už se ho dotkne zbraní či něčím jiným

 

 Druhá úroveň

MAGICKÝ ŠTÍT II.

- kouzelná formule: ŠTÍT ŠIPNIC JENASVIC!!!

 každý kdo se drží kouzelníka je pod vlivem tohoto kouzla ( kouzelník roztáčí stužku nad hlavou)

OHNIVÁ KOULE

- kouzelná formule : ZHOŘ NADVAKRAT!!!

měkká červená koule

- do zásahovek za 2

- go štítu za 1- štít je zničen, smí se používat, až po vyléčení ve věži

- do hlavy za smrt

 

Céépééčka a zvěř

 

Cigoška – všemi oblíbená obchodnice, která vám prodá od brnění, přez lektvary až po nějaký ten kfestík.

 

Obchodníci – šmelináři, kteří se prostě objevili a těží ze zdejší situace těžké prachy. Jen u nich si můžete vytěžené suroviny vyšmelit za nějaký ten peníz.

Buď je najděte někde v království, nebo vyčkejte určitě se oběví u vaší věže

 

Muntloch -- bájný tvor, patrně čaroděj

 

Žoldák—za nějaký ten peníz vám může v ledas čem pomoci

 

Medvěd—velice silné zvíře, které má velice ceněnou kožešinu.

Zvláštní schopnost: povalení, jakéhokoliv útočníka smí povalit na zem a roztrhat ho drápy, pokud se mu to povede, postižený je nakažen, dostává záchvat berzekera (má 2 zivoty, bere za 2) do své smtri útočí na kohokoliv kdo je na blízku.

-Medvěd má dva pařáty a zraňuje každým zvlášť za život

 

Pobuda, básník, místní opilec.....je jich hodně a všichni vám nějak můžou pomoct záleží jen na vašem RP

 

Nestí –čajová víla, která prý hlídá poslední čajovou plantáž, je velice protivná ženská a nikomu nedá čaj zadarmo!!!!

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode